DOBAR PROMET

Za ‘Crni petak‘ u maloprodaji ostvaren promet od 76,7 milijuna eura, 17,2 posto posto više nego lani

Black friday kolokvijalni je naziv petka nakon Dana zahvalnosti u SAD-u, koji označava početak predblagdanske kupovine

Ilustracija

 Nikola Vilic/Cropix
Black friday kolokvijalni je naziv petka nakon Dana zahvalnosti u SAD-u, koji označava početak predblagdanske kupovine

Na ovogodišnji "Crni petak" 24. studenoga trgovci u Hrvatskoj ostvarili su 76,7 milijuna eura prometa ili 17,2 posto posto više nego lani, ispostavivši pritom nešto više od četiri milijuna računa ili 0,9 posto više no na isti taj dan lani, podaci su Porezne uprave iz sustava fiskalizacije.

Podaci iz sustava fiskalizacije u djelatnosti trgovine na malo, osim trgovine motornih vozila i motocikala, dostavljeni na upit Hine, pokazuju da je na prošlogodišnji "Crni petak", koji je "pao" na 25. studenoga, fiskalizirano 3,96 milijuna računa, ukupne vrijednosti 65,4 milijuna eura.

"Crni petak" (Black friday) kolokvijalni je naziv petka nakon Dana zahvalnosti u SAD-u, koji označava početak predblagdanske kupovine. Taj se običaj, kojeg karakteriziraju sniženja u trgovinama, proširio dilje...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
05. prosinac 2025 17:55