DO DALJNJEGA

ZAGREBAČKI HOLDING PRILAGODIO POSLOVANJE NOVONASTALOJ SITUACIJI Pozivaju građane da koriste samo elektroničke usluge

 Bruno Konjević / CROPIX

Zagrebački holding pozvao je korisnike Središnje poslovnice za odnose s korisnicima i ovisnim tvrtkama da do daljnjeg koristite isključivo elektroničke usluge kojima se može pristupiti putem internetske stranice holdingcentar.zgh.hr i sustava e-građani.

Središnja poslovnica, napominje Zagrebački holding prilagodila je poslovanje nastaloj situaciji i mjerama koje su resorna tijela uvele zbog koronavirusa.

Za izvanredne i hitne slučajeve, Centar za korisnike u Ulici grada Vukovara 41 posjetiteljima će biti dostupan isključivo uz prethodnu najavu kroz Pozivni centar.

Agenti su dostupni 24 sata dnevno na broju 072 500 400 kako bi korisnicima osigurali potrebnu udaljenu ili izravnu podršku, priopćio je Zagrebački holding.

Pisane predstavke građani će moći ubaciti u za to predviđeni...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
06. prosinac 2025 20:50