ZAGREB - Maslenički most, čija je gradnja legitimirana nesmetanim povezivanjem hrvatskog sjevera i juga, u javnosti se prometnuo u svoju suprotnost, pa njegovo često zatvaranje, poput jučerašnjeg, nije više nikakva novost.
Prema podacima iz Hrvatskih autocesta (HAC), od početka vođenja baze podataka, tj. od početka 2008. godine do sredine 2013., dionica od Svetog Roka do Maslenice bila je zatvorena za prvu skupinu i za sva vozila zajedno više od 862 sati ili gotovo 36 dana! Najviše, oko 260 sati, bila je zatvorena 2012. godine, a najmanje, ukupno oko 84 sata, 2008. godine.
Gradnja hrvatskog ponosa
Most na autocesti A1, koji premošćuje Novsko ždrilo, u svojim je počecima bio predmet hrvatskog ponosa. Taj armiranobetonski most ukupne dužine 377,60 metara i luka koji nosi oba traka...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....