TURIZAM

ZBOG NAVALE S DALEKOG I BLISKOG ISTOKA U hotelskim sobama Kur’an, serdžade, ali i razdvojeni kreveti

U HUP-ovim hotelima i Bluesun hotelu Kaj u Mariji Bistrici ovi gosti čine već 25 posto ukupnog broja gostiju
Ilustracija
 CROPIX
U HUP-ovim hotelima i Bluesun hotelu Kaj u Mariji Bistrici ovi gosti čine već 25 posto ukupnog broja gostiju

Njihov ukupan udio u domaćem turizmu možda jest sitan, oko 1,6 posto, ali hotelijeri s kontinenta itekako su prepoznali potencijal dalekoistočnog i bliskoistočnog tržišta.

U pojedinim hotelima, recimo onima u sklopu kompanije HUP, gosti s Dalekog i Bliskog istoka u prvih pet mjeseci 2017. godine činili su 25 posto ukupnog broja gostiju, a Bluesunov hotel Kaj u Mariji Bistrici u 2016. godini posjetilo je čak 4500 Korejaca.

Pražnjenje bara

Rast s ovih tržišta nije slučajan, niti su ga hotelijeri dočekali nespremni: većina njih prošla je posebne edukacije, a dodatne napore napravili su i po pitanju prilagodbe ponude hrane i smještaja s obzirom na to da ovi gosti imaju neke druge potrebe od europskih posjetitelja.

HUP-ovi hoteli, pojašnjavaju iz Uprave kompanije, pojedine sobe ...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
07. prosinac 2025 04:11