Njihov ukupan udio u domaćem turizmu možda jest sitan, oko 1,6 posto, ali hotelijeri s kontinenta itekako su prepoznali potencijal dalekoistočnog i bliskoistočnog tržišta.
U pojedinim hotelima, recimo onima u sklopu kompanije HUP, gosti s Dalekog i Bliskog istoka u prvih pet mjeseci 2017. godine činili su 25 posto ukupnog broja gostiju, a Bluesunov hotel Kaj u Mariji Bistrici u 2016. godini posjetilo je čak 4500 Korejaca.
Pražnjenje bara
Rast s ovih tržišta nije slučajan, niti su ga hotelijeri dočekali nespremni: većina njih prošla je posebne edukacije, a dodatne napore napravili su i po pitanju prilagodbe ponude hrane i smještaja s obzirom na to da ovi gosti imaju neke druge potrebe od europskih posjetitelja.
HUP-ovi hoteli, pojašnjavaju iz Uprave kompanije, pojedine sobe ...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....