Iako to Zakon o zaštiti potrošača ne predviđa, većina trgovina danas kupcima, jer im je stalo do odnosa s potrošačima, dopušta da robu kupljenu u fizičkoj trgovini, ako se predomisle, vrate i dobiju povrat novca ili barem zamjenu za neki drugi artikl.
Ti su nam trendovi, naravno, stigli sa Zapada i, da nije bilo trgovina kao što su H&M, Zara, Ikea i brojne druge, domaći bi se trgovci vrlo vjerojatno slijepo držali zakonskih odredaba prema kojima kupac ima pravo na povrat novca isključivo kad je roba kupljena putem interneta.
A slučaj trgovine s informatičkom robom Protis dokazuje da mnogi i dalje ne vide potrebu potrošačima izlaziti u susret ni pratiti potrošačke trendove, što je ovog tjedna razljutilo našeg čitatelja, Zagrepčanina Ivana T.
Naime, u Protisu je, kaže,...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....