SPLIT - Marketinški stručnjaci su utvrdili da je Splitsko-dalmatinska županija prepoznatljiva prvo po suncu i moru, zatim dobrom odmoru, a na trećem mjestu po Željku Kerumu.
Rezultati su to ispitivanja jedne tvrtke koja se bavi brendiranjem a novinarima ih je u petak prenio Jure Šundov, zamjenik splitskog gradonačelnika Keruma i potpredsjednik njegove stranke HGS.
- Željko Kerum je brend. Mi smo u Hrvatskoj građanskoj stranci svjesni kvalitete toga brenda i na nama je da ga iskoristimo na najbolji mogući način, da poistovjetimo stranku s osobom Željka Keruma te polučimo dobre rezultate na parlamentarnim izborima, kazao je Šundov, nezadovoljan načinom na koji su novinari prenijeli rezultate istraživanja Pravnog fakulteta u Splitu. Prema tom istraživanju HGS bi na sljedećim izborim...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....