SUNCE, MORE, ODMOR I...

'Željko Kerum je treći najjači dalmatinski brend '

 Jakov Prkić/CROPIX

SPLIT - Marketinški stručnjaci su utvrdili da je Splitsko-dalmatinska županija prepoznatljiva prvo po suncu i moru, zatim dobrom odmoru, a na trećem mjestu po Željku Kerumu.

Rezultati su to ispitivanja jedne tvrtke koja se bavi brendiranjem a novinarima ih je u petak prenio Jure Šundov, zamjenik splitskog gradonačelnika Keruma i potpredsjednik njegove stranke HGS.

- Željko Kerum je brend. Mi smo u Hrvatskoj građanskoj stranci svjesni kvalitete toga brenda i na nama je da ga iskoristimo na najbolji mogući način, da poistovjetimo stranku s osobom Željka Keruma te polučimo dobre rezultate na parlamentarnim izborima, kazao je Šundov, nezadovoljan načinom na koji su novinari prenijeli rezultate istraživanja Pravnog fakulteta u Splitu. Prema tom istraživanju HGS bi na sljedećim izborim...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
06. prosinac 2025 17:23