Super je kad EU propagira popravke umjesto zamjena uređaja, jedino je mali problem što se nije prvo sjetila provjeriti kako će ti popravci izgledati u stvarnosti.
Čitateljica koja nam se obratila, recimo, mogla bi svašta ispričati o nemogućnosti da ostvari svoja prava iz jamstva, i to za perilicu posuđa kupljenu od renomiranog proizvođača, Gorenja. A priča ide ovako - gospođi se nakon 29 mjeseci pokvarila ugradbena perilica za koju je imala jamstvo u trajanju od pet godina pa se obratila Gorenju kako bi joj omogućili servis.
U početku je sve izgledalo OK do trenutka u kojemu nastupa obrat - nakon što u Gorenju saznaju kako je njezina suđerica ugrađena u IKEA kuhinju, javljaju se s nevjerojatnim zahtjevom.
"Poštovana, iz servisa smo dobili zamolbu da izvadite suđericu iz IK...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....