VELIKA ŠKRTICA

Ženi se pokvarila perilica, javila se servisu, a kad su joj odgovorili mislila je da se šale: ‘Mi ne znamo to izvaditi‘

Iz udruge Potrošač kažu da je trgovac sam dužan osigurati demontažu uređaja pod jamstvom te ne smije taj trošak prebacivati na kupca

Ilustrativna fotografija

 Olena Ivanova/imagebroker/profimedia
Iz udruge Potrošač kažu da je trgovac sam dužan osigurati demontažu uređaja pod jamstvom te ne smije taj trošak prebacivati na kupca

Super je kad EU propagira popravke umjesto zamjena uređaja, jedino je mali problem što se nije prvo sjetila provjeriti kako će ti popravci izgledati u stvarnosti.

Čitateljica koja nam se obratila, recimo, mogla bi svašta ispričati o nemogućnosti da ostvari svoja prava iz jamstva, i to za perilicu posuđa kupljenu od renomiranog proizvođača, Gorenja. A priča ide ovako - gospođi se nakon 29 mjeseci pokvarila ugradbena perilica za koju je imala jamstvo u trajanju od pet godina pa se obratila Gorenju kako bi joj omogućili servis.

U početku je sve izgledalo OK do trenutka u kojemu nastupa obrat - nakon što u Gorenju saznaju kako je njezina suđerica ugrađena u IKEA kuhinju, javljaju se s nevjerojatnim zahtjevom.

"Poštovana, iz servisa smo dobili zamolbu da izvadite suđericu iz IK...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
03. prosinac 2025 16:20