POVUKLI SVE PONUDE

Zloglasna putnička agencija zatvorila svoja vrata, bijesni klijenti se javljaju: ‘Gdje je naš novac?‘

Od Državnog inspektorata zato smo dobili informaciju kako su protiv agencije zaprimili sve skupa 19 predstavki potrošača

Ilustrativna fotografija

 Tatyana Komchatnych/Alamy/Alamy/Profimedia
Od Državnog inspektorata zato smo dobili informaciju kako su protiv agencije zaprimili sve skupa 19 predstavki potrošača

Dan nakon što je Jutarnji list objavio priču Splićanina Nikole Zeljka, koji je agenciji Bravo putovanja uplatio 866 eura pologa za krstarenje da bi saznao da je agencija u blokadi, telefoni redakcije užarili su se od poziva potrošača koji su također ostali bez putovanja, a moguće i bez novca.

Dvije čitateljice iz Zagreba tako su nam ispričale da su trebale ići u Škotsku.

Prva je trebala putovati 22. travnja no početkom tog mjeseca iz agencije joj je stigla obavijest da je putovanje odgođeno, s obrazloženjem da se nije prijavilo dovoljno ljudi.

"Počela sam telefonirati i nakon nekog vremena sam se uspjela čuti s jednim zaposlenikom koji mi je kazao neka mu pošaljem broj računa i da će mi vratiti novac, ali nakon što se direktor vrati s putovanja nakon Uskrsa. Sve sam poslala,...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
25. studeni 2025 02:11