Prije nekoliko mjeseci Britance je dobro nasmijala marketinška kampanja iz Rumunjske. “Naše točeno pivo jeftinije je od vaše vode.” “Mi nudimo više od dvije političke stranke.” “Služimo više skupina hrane od kobasice, ribe i krumpirića.” “Vaš tjedni najam pokriva naš mjesečni najam.” “Pola naših djevojaka izgleda kao Kate. Druga polovica, kao njena sestra.” Zabavna kampanja rumunjskih novina Gandul pod naslovom “Nama se možda ne sviđa Britanija, ali vi ćete voljeti Rumunjsku”, bila je eksplicitni odgovor na višemjesečne izljeve paranoje britanskih medija, političara i javnosti uoči potpunog otvaranja britanskih granica za Rumunje i Bugare. Toliki je, naime, bio antiimigracijski sentiment da su britanski ministri ozbiljno razmišljali o marketinškoj kampanji diljem Rumunjske i Bugarske ko...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....