PIŠE PERO ZLATAR

JET SET DINASTIJA BARBIERI Generacijama dobivaju imena Frane i Veljko, ljube najljepše žene i zarađuju milijune...

Osnivač ACI-ja i Zanussija otišao je tiho, a njegov sin u vezi je s fatalnom Vanjom Halilović. Brat mu je bio prvi suradnik vlasnika Fiata Angellia, a njegov sin otkriva jelovnike izgubljenog vremena. I svi imaju puno brakova
Osnivač ACI-ja i Zanussija otišao je tiho, a njegov sin u vezi je s fatalnom Vanjom Halilović. Brat mu je bio prvi suradnik vlasnika Fiata Angellia, a njegov sin otkriva jelovnike izgubljenog vremena. I svi imaju puno brakova

Krajem prošloga tjedna, navečer, u petak 21. lipnja, zatekla me vijest da se u Opatiji upokojio Veljko Barbieri, u javnosti obilježen po svome najvećem poslovnom pothvatu, kad je, s početka 80-ih minuloga stoljeća, utemeljio, i postao mu prvi direktor, diljem pomorskoga naroda veličajnoga lanca marina ACY (Adriatic Club Yugoslavia), a kojega će kratica postati svjetski još poznatija nakon preimenovanja u ACI (Adriatic Club International). Za četvrtstoljetno, nadasve uspješno, upravljanje ovim turističkim divom, bio je nagrađen za životno djelo.

Iz sažetoga novinskog člančića saznao sam da je tijelo mlađega od braće Barbieri preneseno u rodnu Makarsku. Po njegovoj naglašenoj želji, pokopan je na gradskome groblju tek u pratnji rodbine i uskoga kruga prijatelja i najbližih ...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
16. prosinac 2025 17:15