Podaci zorno pokazuju: hrvatska je brodogradnja u recesiji i privatizaciji 2012. - 2013. doživjela poslovno potonuće. Nakon što je 2011. isporučila brodova ukupne vrijednosti gotovo milijardu i sto milijuna američkih dolara, taj se iznos 2013. sveo na samo jednu petinu, na tek nešto više od 200 milijuna dolara. Ukupna nosivost isporučenih plovnih jedinica srozala se s oko 800 tisuća tona sredinom 2000-ih na samo oko sto tisuća 2013. Ali, uzlet iz sredine 2000-ih godina bio je neodrživ. Na početku 2009. akumulirani gubici tadašnjih pet velikih hrvatskih brodogradilišta procijenjeni su na devet milijardi kuna. Srećom, danas su zapuhali neki novi vjetrovi pa je tako knjiga narudžbi hrvatske brodogradnje 30. rujna ove godine opet popunjena sa 40 “plovnih objekata” ukupne vrijednosti milijar...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....