Remek-djelo britanskih filmaša Michaela Powella i Emerica Pressburgera gledao je kad je imao samo deset godina i kad je napokon odlučio baviti se filmom (kao smjerni momak iz američke radničke obitelji talijanskog podrijetla razmišljao je i o svećeničkom pozivu) sjećanje na “Crvene cipelice” neprestano je iskrsavalo: obožavao je duge kadrove toga filma, njegov jaki kolorit, a nalazio je i da ima dosta sličnosti s glavnim junakom, impresariom Ljermontovom, koji zna da u umjetnosti moraš biti tiranin kako bi ostvario ono što želiš. Pa bez obzira na žrtve!
Njegovi najpoznatiji filmovi - od “Ulica zla” i “Taksista”, “Razjarenog bika” i “Dobrih momaka” do “Avijatičara” i “Pokojnih” - ostvarivali su neobičnu simbiozu drame, opere i baleta, zahvaljujući povišenom redateljskom...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....