AUTOR BESTSELERA 'LUXURY BRAND MANAGMENT'

Michel Chevalier: Hrvatski turizam previše igra na klijentelu mase. Slijedite primjer Korzike, Grčke i Sardinije

Iako globalna kriza i dalje terorizira europske i svjetske gospodarske sile, tržište luksuznih proizvoda u stalnom je porastu i nikada nije bilo prisutnije i dinamičnije. Prema najnovijim predviđanjima, u ovoj se godini na svjetskoj razini predviđa rast prodaje luksuznih proizvoda za 20 posto u odnosu na prošlu godinu. Danas se u cijelom svijetu po jedan parfem No. 5 Coco Chanel proda svakih nekoliko sekundi, a gotovo jednako dobro prodaje se i Armanijev muški parfem Aqua de Gio, koji godinama drže prva mjesta među najpopularnijim svjetskim parfemima. Redovi ispred trgovina luksuznim proizvodima poput Luis Vuittonova “flagship shopa” na Elizejskim poljanama u Parizu i drugih velikih brendova diljem svjetskih metropola, postali su svakodnevna pojava i turistička atrakcija. “Novim b...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
07. prosinac 2025 00:17