KAKVA JE SUDBINA RIJEČKOG BRODOGRADILIŠTA?

Može li se 3. maj spasiti

Najveće riječko brodogradilište upravo je predalo dosad najmoderniji tanker. No, i dalje je u velikim problemima jer nema novca ni suhog doka. Dvije trećine vrijednosti svakog tankera domaće su investicije. Čak 12.000 ljudi i cijela hrvatska ekonomija ovise o njegovoj budućnosti
Najveće riječko brodogradilište upravo je predalo dosad najmoderniji tanker. No, i dalje je u velikim problemima jer nema novca ni suhog doka. Dvije trećine vrijednosti svakog tankera domaće su investicije. Čak 12.000 ljudi i cijela hrvatska ekonomija ovise o njegovoj budućnosti

Od 13. do 25. studenoga u Rijeci i drugim gradovima i dijelovima Primorsko-goranske županije čak 13.600 ljudi potpisalo je peticiju za nastavak rada brodogradilišta 3. maj, izvijestio je na konferenciji za novinare u srijedu Primorsko-goranski savez. Predsjednik ogranka PGS-a za Rijeku Nikola Ivaniš ustvrdio je kako “ti potpisi dokazuju da 3. maj ima potporu građana toga kraja. Svakoga sata peticiju je potpisalo više od sto građana, više od svih očekivanja organizatora. Mogli smo i dalje skupljati potpise i prikupiti ih još više, ali ocijenili smo da je i to dovoljno da se pokaže kako građani misle da opstanak 3. maja ne smije biti upitan.”

Na presici je najavljeno da će PGS od ministra gospodarstva Ivana Vrdoljaka zatražiti da primi njegovo izaslanstvo kako bi mu uru...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
06. prosinac 2025 10:12