OVAJ NAŠ OTOK JE HIT

Neka mjesta premašila su brojke iz 2019., kampovi posluju 40% bolje, no promijenila se struktura gostiju

Prošle sezone grad Korčula ostvario je 50 posto noćenja iz 2019., a ove je, do 7. kolovoza, na razini od 68 posto noćenja iz 2019.
 Božidar Vukičević/Cropix
Prošle sezone grad Korčula ostvario je 50 posto noćenja iz 2019., a ove je, do 7. kolovoza, na razini od 68 posto noćenja iz 2019.

Nova brošura, novi logo i slogan, poboljšana web stranica, samo su neke od važnih stvari koje su u ovoj sezoni dovršili u Turističkoj zajednici grada Korčule. Sve su one dio posebne priče o projektnom udruživanju svih turističkih zajednica na ovom poznatom otoku.

Prošle godine, kad je omogućeno to zajedničko udruživanje turističkih zajednica, osigurana financijska sredstva stvorila su dobre uvjete za promociju cijelog otoka.

- Radimo razne zajedničke projekte poput kreiranja biciklističkih ruta otoka Korčule, što nam je ove godine prioritet koji želimo završiti do iduće sezone. Cilj nam je da izbrendirati otok kao idealno mjesto za aktivni turizam - istaknula je direktorica TZ-a Korčule Hana Turudić, dodavši kako se nadaju na taj način dobiti bolje rezultate za pred...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
03. prosinac 2025 17:25