SPECIJAL NEDJELJNOG

NEUGODNA ISTINA o hrvatskim pilotima: Lete duplo manje od svjetske norme, a žele još manje

Kolektivni ugovor omogućuje im da lete duplo manje od svjetske norme. Traže da se norma smanji za dodatnih 100 sati godišnje. Odmaraju 148 dana svake godine, žele da se poveća na 159 dana. Ne moraju imati završen fakultet da bi se zaposlili. Službeni vozač ih ujutro vozi na posao. Osnovna plaća im je 22 tisuća kuna neto. I upravo traže novih 127 milijuna kuna godišnjih beneficija
Zadar, 120511.Na zadarsku zracnu luku dosao je i prvi zrakoplov iz Munchena, cime Croatia airlines nakon 15 godina ponovno uvodi medjunarodne letove iz Zadra.Na slici: izlazak putnika iz aviona.Foto: Vladimir Ivanov / CROPIX
 Vladimir Ivanov / CROPIX
Kolektivni ugovor omogućuje im da lete duplo manje od svjetske norme. Traže da se norma smanji za dodatnih 100 sati godišnje. Odmaraju 148 dana svake godine, žele da se poveća na 159 dana. Ne moraju imati završen fakultet da bi se zaposlili. Službeni vozač ih ujutro vozi na posao. Osnovna plaća im je 22 tisuća kuna neto. I upravo traže novih 127 milijuna kuna godišnjih beneficija

ZAGREB - Kolektivni ugovori u ovoj kompaniji nikada nisu bili dobri. Oni su školski primjer političkog populizma ..., uvijek su bili predmetom licitacije, djelatnici su tražili sve veće beneficije, a do odstupanja u financijskom ili materijalnom smislu nije dolazilo, bez obzira na stanje u kompaniji. To je suludo, čista kupovina socijalnog mira. Kolektivni ugovor Croatije Airlines mogao bi ovu kompaniju stajati glave. Nedavno je propao Spanair, od nas kudikamo bogatija Katalonija nije ga više mogla održavati. Prije četiri dana propao je mađarski Malev. Može li Croatia Airlines propasti? Naravno!”

Tako je priču započeo izvor blizak vodstvu domaćeg avioprijevoznika Croatije Airlines koju, kako otkriva Nedjeljni u razgovorima s brojnim svjedocima, brine nacrt novog kolektivno...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
11. prosinac 2025 05:37