ZAGREB - Dolaskom na vlast 23. prosinca prošle godine, nova hrvatska Vlada istog se dana aktivirala na društvenim mrežama, prije svega Twitteru te Facebooku, a prisutna je i na YouTubeu, Flickru te Tumblru.
Od spomenutog datuma prošlo je 50 dana i povodom toga najveće hrvatske kompanije koje se bave društvenim medijima, iSTUDIO i Socialnumbers, objavile su statistiku koja prikazuje što je Vlada postigla u svojoj kratkoj vladavini na popularnim društvenim medijima.
Vlada je na Facebooku prikupila 18.940 fanova, što znači da je svakog dana imala prosječno 379 fanova više. Osim toga, skupila je čak 17.539 lajkova i 13.100 komentara na svojih stotinjak objava, a na 4036 postavljenih pitanja korisnika odgovorila je na nešto više od 1500. Sličan uspjeh postigla je i na Twitteru gdje j...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....