PETNAEST GODINA OK!-a

Novine koje su pobijedile internet

Prema anketi koju je nedavno proveo Puls, OK! najčitaniji u kategoriji svih hrvatskih mjesečnika, dok, prema istraživanju objavljenome u tjedniku Lider, zauzima četvrto mjesto na listi čitanosti svih hrvatskih magazina
 Boris Kovačev/Cropix
Prema anketi koju je nedavno proveo Puls, OK! najčitaniji u kategoriji svih hrvatskih mjesečnika, dok, prema istraživanju objavljenome u tjedniku Lider, zauzima četvrto mjesto na listi čitanosti svih hrvatskih magazina

U medijskoj se industriji u posljednje vrijeme razvila hipoteza da novine i magazine ne čita nitko mlađi od trideset, a osobito ne ona najmlađa publika, dakle mlađi tinejdžeri. Ljude do trideset, posebno klince, zanimaju navodno jedino internet i televizija. Nasuprot toj sve masovnijoj tezi, koja se probila i u uvodnike Vanity Faira i Wall Street Journala, stoji primjer hrvatskoga tinejdžerskog mjesečnika OK! U vrijeme dok, dakle, gotovo svim tiskanim proizvodima na hrvatskome medijskom tržištu lagano ili snažno pada naklada - ili, pak, u najboljem slučaju, oni najuspješniji jedva stagniraju - OK!, koji se obraća čitateljima odgojenima uz internet, a ne uz novine i magazine, uspijeva iz godine u godinu rasti!

OK! je, primjerice, 2008. godine od prodaje zaradio šest milijuna...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
27. prosinac 2025 17:09