NOVI UZLET

OBNOVA PROIZVODNJE LEGENDARNOG MOPEDA ‘Naše Tomose najviše kupuju hrvatski seljaci i poštari’

Slovenska tvrtka Hidria, nakon godinu dana stanke, u tvornici u Kopru, koju je 1954. otvorio Tito, ponovno je pokrenula proizvodnju mopeda, kojih je proizvedeno četiri milijuna, a danas desetak radnika godišnje sastavi desetak tisuća komada
Slovenska tvrtka Hidria, nakon godinu dana stanke, u tvornici u Kopru, koju je 1954. otvorio Tito, ponovno je pokrenula proizvodnju mopeda, kojih je proizvedeno četiri milijuna, a danas desetak radnika godišnje sastavi desetak tisuća komada

Slovenski Tomos je jeftin, robustan i retro, a kada vas vide na njemu, svi vam žele postati prijatelji, tim je riječima autor teksta u londonskom The Guardianu opisao moped koji se tijekom posljednjih gotovo 60 godina nije puno promijenio. Tek su neki čelični dijelovi zamijenjeni plastičnima, ali dizajn je ostao isti. Modne novotarije i trendovi gotovo ga nisu ni okrznule. I nikako ne želi u mirovinu. Nema mu smrti. Kupci sa svih strana svijeta ne daju mu da nestane iz dućana. Pa čak kada bi to htjeli i u Kopru, u tvornici s čijih linija već više od pola stoljeća silazi tzv. automatik, kao i najružniji dvokotač u povijesti, u nas poznat i kao apeenac.

Zato se ne treba čuditi kada Hajrudin Hodžić kaže da već mjesec dana blista od sreće. Ma on to ne treba niti reći jer se ...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
08. prosinac 2025 13:53