SEZONA PRED VRATIMA

Poražavajući rezultati: Hrvatski trgovci tek treći u regiji po kvaliteti usluge! Najbolji su Slovenci

Djelatnici u turizmu i ugostiteljstvu, od kojeg mnogo očekujemo, po kvaliteti usluge smjestili su se na predzadnje mjesto, netom prije supermarketa
 Arhiva EPH
Djelatnici u turizmu i ugostiteljstvu, od kojeg mnogo očekujemo, po kvaliteti usluge smjestili su se na predzadnje mjesto, netom prije supermarketa

Slovenski prodavači najbolji su po kvaliteti usluge u regiji, dok je Hrvatska na trećem mjestu, nakon Makedonije, a najslabiji su trgovci u Bosni i Hercegovini, pokazuje istraživanje agencije za mystery shopping Heraklea provedeno tijekom svibnja.

Herakleini »tajni kupci« treću godinu zaredom posjetili su 960 autosalona, turističko-ugostiteljskih objekata, banaka, trgovina, prodajnih mjesta telekomunikacijskih poduzeća, benzinskih postaja, supermarketa te uslužnih objekata u u Sloveniji, Hrvatskoj, Bosni i Hercegovini, Srbiji, Crnoj Gori, Makedoniji i Bugarskoj. Ocjenjivali su pet elemenata usluge: pozdrav, utvrđivanje potreba/želja kupaca, predstavljanje proizvoda, nuđenje dodatnog proizvoda i zahvalu na posjetu, prema akronimu engleske riječi GUEST (gost) - Greet, Understa...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
09. prosinac 2025 09:16