PODSVJESNO UTJEČE NA MUŠTERIJE

REVOLUCIJA U MARKETINGU ‘Od naših mirisa kupci će poludjeti i u dućanima trošiti još više novca!’

Dino Đerđa, vlasnik riječke tvrtke Dea Flores, prvi u Hrvatskoj uvodi mirisni marketing
Dino Đerđa, vlasnik riječke tvrtke Dea Flores, prvi u Hrvatskoj uvodi mirisni marketing

Miris je postao najjače marketinško “oružje” 21. stoljeća”, govori mi Dino Đerđa, 25-godišnji direktor riječke tvrtke Dea Flores, koja odnedavno u Hrvatskoj svojim klijentima nudi potpuno novu uslugu u marketing komunikaciji - mirisno brendiranje prostora.

O čemu je riječ?

U svijetu je tzv. scent marketing poznat već nekoliko godina. Na temelju znanstvenih istraživanja, naime, dokazano je da određeni mirisi utječu na navike kupaca i potiču ih na potrošnju.

Tako su švicarski marketinški stručnjaci sa Sveučilišta St. Gallen nedavno radili istraživanje u jednom šoping-centru koje je pokazalo da su kupci koji su osjetili miris naranče u jednoj trgovini u prosjeku trošili 20 posto više novca nego oni kojima nije pušten taj miris.

Na podsvjesnoj razini

Većina ljudi...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
06. prosinac 2025 16:24