NAŠI VINARI

Sajam u Dusseldorfu: Otkrivena hrvatska 'fina vina'

Brendirajmo Hrvatsku tako da poručimo: "Naša vina nisu jeftina, ali su unikatna i jako dobra". I graševina, i plavac mali, i malvazija istarska, i babić, i pošip, i teran ne mogu se nigdje drugdje kušati, samo u Hrvatskoj
Brendirajmo Hrvatsku tako da poručimo: "Naša vina nisu jeftina, ali su unikatna i jako dobra". I graševina, i plavac mali, i malvazija istarska, i babić, i pošip, i teran ne mogu se nigdje drugdje kušati, samo u Hrvatskoj

Kakva je perspektiva hrvatskih vina na europskom i svjetskom tržištu? To je pitanje koje je ovih dana postalo predmet velikog interesa većine domaćih vinara. Naime, već je opća poznata činjenica da Hrvatska nakon desetljeća i pol opet proizvodi viškove vina koji se ne mogu prodati na domaćem tržištu te je značajniji iskorak na strana tržišta mnogima pitanje opstanka.

Sudeći po rezultatima s ovogodišnjeg Proweina, perspektiva je svijetla, pod uvjetom da se više ne čine pogrešni koraci u brendiranju Hrvatske kao vinske regije te da se ubrzano radi na aktivnostima koje će omogućiti plasman vina - toga najpoželjnijega izvoznog proizvoda. Za razliku od izvoznih poslova, gdje su često domaće samo ruke, za proizvodnju vina koristi se 95 posto domaćih resursa, tek nešto tehnologij...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
27. prosinac 2025 17:40