MEDIJSKI USPIJEH

Ariannin model: Ljudi su spremni i platiti kako bi radili za Huffington Post

Portal je osnovan prije šest godina s kapitalom od milijun dolara, a prodan je za 315 milijuna
 AP
Portal je osnovan prije šest godina s kapitalom od milijun dolara, a prodan je za 315 milijuna

WASHINGTON - Huffington Post, portal koji je počeo kao liberalni blog s tek nekoliko zaposlenih, u ponedjeljak je za 315 milijuna dolara prodan tvrtki AOL, nekoć jednom od najvećih svjetskih dial-up internet providera, čije je korisnike dočekivao pozdrav “You’ve got mail”.

Formula za uspjeh

No, Huffington Post, koji su 2005. Arianna Huffington i Ken Lerer osnovali s početnim kapitalom od milijun dolara, danas ima 200 zaposlenih i 25 milijuna posjetitelja mjesečno, a AOL očito vjeruje, i pravu formulu za uspjeh na internetu. HuffPo, kako od milja u Americi zovu taj tabloid za progresivnu publiku, tek je lani zabilježio profit, ali mu se odsada nadalje predviđa rast. Ove se godine procjenjuje da bi mogao ostvariti promet od 60 milijuna dolara, dvostruko više od lanjskog 31 ...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
06. prosinac 2025 05:53