PODACI O PROMETU

Australski regulator želi žešću konkurenciju Googleu u digitalnom oglašavanju

ACCC predlaže i da se internetskim divovima ograniči mogućnost pristupa povijesti pretraživanja korisnika
 Michael M. Santiago/Getty Images/AFP
ACCC predlaže i da se internetskim divovima ograniči mogućnost pristupa povijesti pretraživanja korisnika

Australski regulator predlaže da korisnici interneta sami odlučuju koji će oglašivači dobivati podatke o njihovom prometu, pripremajući novi zakon koji bi trebao ublažiti dominaciju divova poput Googlea na tržištu digitalnog oglašavanja.

Australsko tržište digitalnog oglašavanja nije transparentno, ne nudi dovoljno izbora i ne jamči ravnopravno natjecanje, konstatira Australska agencija za zaštitu tržišnog natjecanja i potrošača (ACCC) u najnovijem izvješću.

Googleov udio u prihodima od digitalnog oglašavanja u Australiji kreće se između 50 i 100 posto, ovisno o usluzi, utvrdio je regulator, iznijevši niz prijedloga koji bi trebali potaknuti konkurenciju na tržištu vrijednom 3,4 milijarde australskih dolara (2,6 milijardi američkih dolara).

Sugeriraju tako da pr...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
07. prosinac 2025 19:09