Kupovina putem interneta pruža lagodno iskustvo šopinga, bez guranja i gužve. No, kada nešto s kuponjom pođe krivo, nije uvijek jednostavno od web-trgovina dobiti potrebne informacije. Primjer tome je slučaj Amerikanke Jen Palmer, koji je izazvao buru među korisnicima interneta, posebno u vrijeme kada se mnogi pripremaju na stresove predbožićnog šopinga.
Ona je nezadovoljna web-trgovinom Kleargear.com, iz koje je njen suprug naručio božićne poklone koji nikad nisu došli, napisala 2008. o tome komentar na stranici RipOffReport. Tri godine kasnije, njen suprug je dobio e-mail od web-shopa Kleargear.com u kojem se traži da ukloni komentar ili moraju platiti kaznu u iznosu 3,500 dolara (19.700 kuna).
Naime, iz dućana su poručili da je bračni par prekršio uvjete na koje su p...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....