ČETIRI PUTA JAČE OD REKLAME

Na odluke o kupnji i dalje najviše utječu prijatelji i obitelj

Takve su preporuke brendova onima koji se spremaju na kupnju čak četiri ili pet puta utjecajnije od onih u tradicionalnim medijima i na društvenim mrežama
Zadar, 090609.Danas je Konzum otvorio jos jednu prodavaonicu u Zadru u zgradi trznice na poluotoku.Foto: Andrija Lucic / CROPIX
 Andrija Lučić / CROPIX
Takve su preporuke brendova onima koji se spremaju na kupnju čak četiri ili pet puta utjecajnije od onih u tradicionalnim medijima i na društvenim mrežama

NEW YORK - Mnoge kompanije ulažu puno novca u oglašavanje svojih proizvoda na društvenim mrežama, no novo je istraživanje pokazalo da na odluku o kupnji i dalje najviše utječu preporuke prijatelja i obitelji.

"Izravne usmene preporuke prijatelja i obitelji daleko su najvažniji izvor informacija za klijente koji razmišljaju o kupnji određenog proizvoda ili usluge", zaključak je istraživanja Boston Consulting Groupa.

Takve su preporuke brendova onima koji se spremaju na kupnju čak četiri ili pet puta utjecajnije od onih u tradicionalnim medijima i na društvenim mrežama, utvrdili su analitičari te savjetodavne kompanije.

Istraživanje se temelji na anketi u kojoj je sudjelovalo 227 tisuća potrošača iz cijelog svijeta, uključujući SAD, Francusku, Njemačku i Japan.

Polovin...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
22. prosinac 2025 17:20