Legova prodaja šarenih plastičnih kockica u prvom je polugodištu porasla 13 posto, zahvaljujući snažnom rastu potražnje za igračkama u Europi i Sjevernoj Americi, dok prodaja većine ostalih konkurenata stagnira.
Porast prodaje te kompanije u suprotnosti je sa stagnirajućim globalnim tržištem igračaka i slabom prodajom konkurenata, poput proizvođača Barbike Mattela i idejnog tvorca My Little Ponyija Hasbroa.
Lego je izvijestio da je prodaja u prvoj polovini godine porasla 13 posto, na 31 milijardu danskih kruna (4,2 mlrd eura).
„Imali smo znatno bolje rezultate od ukupnog tržišta igračaka i zgrabili smo tržišni udio prilično velikom brzinom”, objavio je u srijedu danski proizvođač igračaka.
Globalno tržište igračaka ove je godine stagniralo, nakon što je prošle go...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....