EUROPLJANI GA VOLE

Eurosong zadržao popularnost, privukao obožavatelje i online

Dvije polufinalne večeri i finale 17. svibnja s 37 natjecatelja pratilo je tri milijuna ljudi više nego prošle godine

JJ

 Fabrice Coffrini/Afp
Dvije polufinalne večeri i finale 17. svibnja s 37 natjecatelja pratilo je tri milijuna ljudi više nego prošle godine

Eurosong je potvrdio poziciju najvećeg svjetskog glazbenog showa i velikog globalnog televizijskog događaja sa 166 milijuna gledatelja u 37 zemalja, objavila je u srijedu Europska radiodifuzijska unija (EBU).

Dvije polufinalne večeri i finale 17. svibnja s 37 natjecatelja pratilo je tri milijuna ljudi više nego prošle godine. Ove godine je pobijedio austrijski kontratenor JJ.

To je ujedno i najgledanije finale od 2004. ‘s udjelom u gledanosti od 47,7 posto, među kojima je mladih gledatelja od 15 do 24 godine 60,4 posto‘, priopćila je EBU.

- U fragmentiranom medijskom krajoliku, ESC (Eurosong) se ističe kao jedinstven globalni događaj: vraća gledatelje televiziji uživo, a istovremeno se širi na digitalnim platformama i na inovativne načine dopire do novih generacija, rekao je Martin Green, direktor natjecanja.

Island s 97,8 posto gledanosti ostaje zemlja koju treba dostići.

- Rastući glazbeni utjecaj natjecanja je neosporiv, ​​s pjesmama koje odjekuju na globalnim streaming ljestvicama i inspiriraju obožavatelje diljem svijeta, rekao je Green.

Na TikToku, Instagramu, Facebooku, YouTubeu i drugim platformama Eurosong je privukao više obožavatelja nego ikad prije, od 1. siječnja do 24. svibnja 2025. (tjedan dana nakon velikog finala), ističe se u priopćenju EBU-a.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
05. prosinac 2025 05:41