OCIJENJENI I AERODROMI

EVO KOJE SU ZRAKOPLOVNE TVRTKE NAJBOLJE, A KOJE NAJGORE! Hrvatski prijevoznik u zlatnoj sredini, a kompanija naših susjeda među 10 najgorih

 
 Profimedia, Alamy

Najbolja zrakoplovna kompanija na svijetu je Qatar Airways, a najgora Thomas Cook. Studiju je provela tvrtka AirHelp koja pomaže putnicima po pitanju odštetnih zahtjeva za odgođene, otkazane ili prebukirane letove.

August 11, 2018 - Zurich, Switzerland - Qatar Airways Airbus 350-900 landing at Zurich Kloten airport., Image: 382816335, License: Rights-managed, Restrictions: , Model Release: no, Credit line: Profimedia, Zuma Press - Archives
Profimedia, Zuma Press - Archives

Prema njihovoj dokumentaciji rangirali su 72 zrakoplovne tvrtke i 132 zračne luke od 40.000 recenzija korisnika na temelju točnosti i kvalitete usluge, kao i opcija kvalitete usluge po pitanju hrane i pića. U računicu su ugradili i koliko je lako zatražiti i dobiti povrat novca kao putnik.

Iza najbolje ocijenjene kompanije Qatar Airwaysa slijedi American Airlines, treće mjesto je zauzela kompanija Aeromexico kojeg slijede skandinavski SAS i australski Qantas.

Vrlo visoko među prvih deset smjestili su se i čileanski Latam (6.), kanadska low-cost kompanija WestJet (7.), Luxair iz Luxembourga (8.), Austrian Airlines (9.) te Emirates iz Dubaija (10.).

Resnik, 280714. 

Dolazak aviona Croatia Airlinesa u Zracnu luku Split.

Foto: Zvonimir Barisin / CROPIX
CROPIX

Od američkih velikih komercijalnih kompanija s puno letova, osim American Airlinesa solidno su se plasirali United Airlines i Delta Air Lines na 16. i 17. mjestu. Od velikih europskih nacionalnih kompanija s letovima u Hrvatsku, solidno su ocijenjeni Air France (19.) te nešto slabije njemačka Lufthansa (24.), dok se i Croatia Airlines smjestila sredinu liste, među bolje - na 38 mjesto.

Lisbon, Portugal, 26 April 2018: A view shows travellers boarding a plane from Easy Jet air company, parked on the tarmac of at Lisbon Airport (Portugal) as seen on April 26, 2018., Image: 370352402, License: Rights-managed, Restrictions: Contributor usage restriction: Advertising and promotion, Consumer goods, Direct mail and brochures, Indoor display, Internal business usage, Commercial electronic., Model Release: no, Credit line: Profimedia, Alamy
Profimedia, Alamy

S druge strane ljestvice, kao najgora se smjestila britanska čarter kompanija Thomas Cook Airlines na 72. mjestu dok je tek malo bolji britanski niskotarifni avioprijevoznik EasyJet (71.).

Jako su loše ocijenjene i kompanije Kuwait Airways (70.), Korean Air (69.) te irski niskotarifni avioprijevoznik Ryanair (68.). Zanimljivo je da je jako loše plasman ostvarila kompanija naših susjeda Slovenaca Adria Airways, koja je upala među deset najgorih, na 63. mjesto.

, Image: 351105892, License: Rights-managed, Restrictions: , Model Release: no, Credit line: Profimedia, Alamy
Profimedia, Alamy
Adria Airways

Među ocijenjenim aerodromima prvo mjesto zauzeo je katarski Hamad u Dohi, a slijede ga zračne luke Haneda u Tokiju i grčki međunarodni aerodrome u Ateni. Visoki plasman ostvarile su i luke Alfonso Pena u Curitibi (Brazil), te poljska luka Lech Wałęsa u Gdanjsku, na petom mjestu.

(11/14/2017)  Doha Qatar Hamad International Airport. terminal interior, Image: 390603869, License: Rights-managed, Restrictions: *** World Rights ***, Model Release: no, Credit line: Profimedia, SIPA USA
Profimedia, SIPA USA
Doha Qatar Hamad International Airport

Visoko na šestom mjestu plasira se moskovska luka Šeremetjevo. Nepopularnu listu najgorih zračnih luka predvodi lisabonska Portela (Portugal), na posljednjem 132. mjestu, a vrlo su loše ocijenjene kuvajtska međunarodna zračna luka (131.), nizozemska u Eindhovenu (130.) te rumunjski Henri Coandău u Bukureštu (129.).

, Image: 346466957, License: Rights-managed, Restrictions: , Model Release: no, Credit line: Profimedia, Alamy
Profimedia, Alamy
Tokyo International Airport Haneda

Kao peti najgori aerodrom ocijenjena je međunarodna zračna luka na Malti (128.).

Reakcije naravno, nisu izostale, pa je tako glasnogovornica Thomas Cook Airlinesa izjavila : “Ovo je izvješće bezvrijedno jer dolazi iz tvrtke za upravljanje potraživanjima koja profitira od kompenzacije koja bi trebala pripadati putnicima.

Kada klijenti dođu kod nas sa zahtjevima zbog odgođenih letova, plaćamo odmah, izravno i u cijelosti.”

, Image: 361938747, License: Rights-managed, Restrictions: , Model Release: no, Credit line: Profimedia, Alamy
Profimedia, Alamy
International Airport Lisabon

Javili su se ii z EasyJeta: “u 2018. godini više od 91 posto EasyJetovih letova stiglo je u roku od jednog sata od predviđenog vremena, a mi se stalno usredotočujemo na točnost i brigu o kupcima kakve znamo da je važno za naše putnike.

AirHelp

Kašnjenja izazivaju preopterećeni kapaciteti zračnih luka. Manjak osoblja i štrajkovi također su zaslužni za dvije trećine svih kašnjenja, a na ništa od toga ne mogu utjecati prijevozničke kompanije.”

Henrik Zillmer, glavni izvršni direktor i suosnivač AirHelpa je uzvratio: "rezultati naših analiza moraju poslužiti kao poziv na buđenje zrakoplovnoj industriji, posebno u Velikoj Britaniji koja neprestano propada.

AirHelp

Jasno je da je potrebno učiniti više kako bi se prijevoznici prilagodili stalno promjenjivim zahtjevima, bilo da zračne luke dodaju i proširuju uzletno-sletne staze kako bi se nosile s priljevom putnika i letova, kao i kako bi se zrakoplovne kompanije usredotočile na nedostatak pilota i često kriminalnih uvjeta na letovima”, prenosi Daily Mail.

KOMPLETNU LISTU KOMPANIJA I ZRAKOPLOVNIH LUKA POTRAŽITE OVDJE

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
09. travanj 2024 17:49