Visoki troškovi energije, sirovina, plaćanja zaposlenika, prekinuti lanci snabdijevanja - potrošači primjećuju da kompanije te troškove prebacuju na njihova leđa, posebno u supermarketima i na benzinskim pumpama. Ali u mnogim slučajevima nisu porasle samo cijene: pakovanja su također često manja, piše Deutsche Welle.
Savjetovalište za potrošače u Hamburgu proglasilo je margarin Rama proizvođača Upfield “Prevarom 2022. godine”. Sadržaj njegovog pakiranja je s 500 smanjen na 400 grama uz cijenu koja je ostala ista, od 2,19 eura. Tako je margarin praktički poskupio za 25 posto. Taj je fenomen postao poznat kao "skupljena inflacija" (Shrinkflation).
Sada trpi i kvaliteta
Inflacija više nije rekordno visoka, no u supermarketima se pojavljuje novi trend: "skimpflacija...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....