Scijentološka crkva emitirala je minutu dugu reklamu u nekoliko velikih gradova, uključujući New York i Los Angeles i to tijekom Super Bowla, što je uzrokovalo pomutnju među gledateljima.
'Za znatiželjne, radoznale, tragače za znanjem', govori narator u reklami dok atraktivni i naizgled pametni ljudi gledaju direktno u kameru. 'Za one koji žele znati o životu, o svemiru, o sebi'.
Kontroverzna institucija objavila je i kraću verziju reklame, a emitiranje tijekom velike utakmice koštalo je gotovo osam milijuna dolara.
Ne želimo otkriti o kojem se budžetu radi. Ipak, drago nam je zbog interesa koju je reklama prouzročila - kazao je glasnogovornik Scijentološke crkve.
Reklama je kritizirana da je slična Appleovoj reklami 'Think Different', a izazvala je burne reakcije na druš...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....