S nebrojenim ponudama, značajkama nalik na one iz video igara i ‘dumpinškim‘ cijenama, kupcima je skoro nemoguće odoljeti novoj aplikaciji za kupnju Temu, koju obožavaju i brojni Hrvati.
Kad se Lucy Clark iz Manchestera prvi put ulogirala u aplikaciju, činilo joj se da je ušla u virtualnu kockarnicu. Po njezinom ekranu vrtjelo se kolo ruleta nudeći kupone za primamljiv popust, odbrojivač vremena - jako blizu isteka akcije - obećavali su besplatnu dostavu, a reklame koje iskaču oglašavale su akcije sniženja.
‘Za Temu sam čula na TikTok-u gdje su se ljudi hvalili svojim ulovima i dijelili promotivne kodove‘, kaže ova 27-godišnja direktorica marketinga. ‘Svi koje znam, barem su jednom otišli na Temu, pa sam i ja pogledala. Nisam tražila ništa specifično.‘
Zatrp...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....