KONTRA ZNANOSTI

Kako je marketinški genij još ‘95 posijao sumnju u ozbiljnost klimatskih promjena: ‘Okrenuli smo plimu‘

Nažalost, ta je strategija godinama bila uspješna i njene se posljedice osjećaju i danas

Ilustracija, termoelektrana na ugljen

 Loic Venance/Afp/Profimedia/Loic Venance/Afp/Profimedia
Nažalost, ta je strategija godinama bila uspješna i njene se posljedice osjećaju i danas

Kada je u siječnju 2021. godine u 88-oj godini preminuo E. Bruce Harrison, tek malobrojni stručnjaci za odnose s javnošću znali su da je bio marketinški i PR genij koji se među prvima bavio “greenwashingom” (termin kojim se opisuju neprihvatljive korporativne prakse u lažnim tvrdnjama o zaštiti okoliša). BBC-jeva novinarka Jane McMullen ovih je dana podsjetila kako je prije 30 godina Harrison s nekim od vodećih američkih industrijskih igrača skovao strategiju s ciljem da se proširi sumnja u klimatske promjene te uvjeri javnost kako to nije ozbiljan problem. Nažalost, ta je strategija godinama bila uspješna i njene se posljedice osjećaju i danas.

Iako su znanstvenici još 1960- ih i 1970-ih spoznali da rast razine ugljikovog dioksida u atmosferi zbog čovjekove aktivnost...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
06. prosinac 2025 19:23