Kozmetička tvrtka "Lush" je u petak zatvorila svoje račune na Facebooku, Instagramu, TikToku i Snapchatu, navodeći svoju zabrinutost oko štetnosti društvenih medija nakon otkrića Frances Haugen,zviždača Facebooka, piše Business Insider.
- Na isti način na koji su se desetljećima zanemarivali i omalovažavali dokazi protiv klimatskih promjena, sada se uglavnom zanemaruje zabrinutost zbog ozbiljnih učinaka društvenih medija - rekla je tvrtka u svom priopćenju za javnost ranije ovog tjedna.
Lushova objava stigla je neposredno uoči jednog od najvećih dana kupnje u cijeloj godini, odnosno, Crnog petka, a brend je u potpunosti očekivao da bi gubitak veze s milijunima kupaca koji prate njihove društvene mreže mogao naštetiti njihovom poslovanju.
Izvršni direktor Mark Constant...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....