"To je veza dvije kompanije s vrlo različitim tradicijama, ali nekoliko zapanjujućih zajedničkih odlika: s jedne strane tvorac luksuznih automobila Bugatti, kojeg je prije 111 godina osnovao automobilski pionir Ettore Bugatti u tadašnjem njemačkom Alsaceu, i čija nova vozila danas koštaju i po nekoliko milijuna eura. S druge strane Rimac, tek dvanaest godina stara firma hrvatskog pionira elektromobilnosti Mate Rimca, čija su vozila slično skupa“, piše njemački dnevni list Die Welt.
Inovacijska snaga Rimca
Die Welt podsjeća da Bugatti svoj opstanak ionako duguje legendarnom šefu Porschea i VW-a, sad pokojnom Ferdinandu Piëchu. On je devedesetih pridružio luksuznu marku koncernu iz Wolfsburga i udahnuo joj novi život svježim modelima. Kako je sam rekao, Bugatti je trebao bit...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....