REKONSTRUKCIJA SMRTI

Posljednje četiri minute prije pada Air Franceova leta

Ovakva bi se nesreća mogla ponovno dogoditi i upozorava na ozbiljne probleme u civilnoj avijaciji
An Airbus A380 operated by Air France lands for the first time on a commercial Paris-New York route at John F. Kennedy Airport in New York on November 20, 2009. AFP PHOTO/Emmanuel Dunand
 AFP
Ovakva bi se nesreća mogla ponovno dogoditi i upozorava na ozbiljne probleme u civilnoj avijaciji

PARIZ - Brojka na uređaju koji pokazuje vanjsku temperaturu skočila je naglo za nekoliko stupnjeva, iako se ništa nije promijenilo, dok su piloti letjeli kroz oluju nad Atlantikom.

Ne toliko bitan detalj, koji im je vjerojatno promaknuo, uzrokovao je zaleđivanje tih senzora na površini aviona. No, kad se isto dogodilo sa senzorima za brzinu, tzv. pitot tubama, počele su posljednje četiri minute Airbusa kompanije Air France. I danas, osam mjeseci nakon nesreće, putnici koji lete iz Rio de Janeira u Pariz osjećaju nelagodu, a broj 447 je promijenjen u 445. Nova potraga za crnom kutijom počet će za nekoliko tjedana, iako su šanse za pronalazak vrlo male. Mnoge naime i dalje muče pitanja: Kako to da je jedan od najboljih aviona na svijetu dobre kompanije samo tako nestao s radara? Postoji...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
21. prosinac 2025 14:02