BURA

POZNATI MODNI BREND IZAZVAO BURU Proizveli dizajnerski bumerang, ali nakon bujice brutalnih komentara poželjeli su da nisu: 'Ovo je uvredljivo'

 Chanel

Poznata modna tvrtka Chanel našla se pod paljbom korisnika društvenih mreža bijesnih zbog bumeranga od 2000 dolara koji je firma nedavno pustila u prodaju, piše Guardian.

Iz cijelog svijeta stižu osude zbog bezobzirnog iskorištavanja kulture Aboridžina i to tako da se dio njihove baštine prodaje kao besmisleni statusni simbol.

Konkretno, ovaj proizvod od drva i smole košta 1930 dolara u Chanelovoj proljeće-ljeto kolekciji, izlistan pod kategorijom "drugi dodaci". Pozornost na ovaj ultra skupi i zapravo beskorisni predmet, koji su u njegovoj originalnoj, pred-chanelovskoj namjeri Aboridžini koristili za lov, je skrenuo američki umjetnik Jeffree Star koji ima prilično velik broj pratitelja na društvenim mrežama.

- Baš se zabavljam sa svojim novim Chanelovim bumerangom - napisa...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
07. prosinac 2025 04:36