Poznata modna tvrtka Chanel našla se pod paljbom korisnika društvenih mreža bijesnih zbog bumeranga od 2000 dolara koji je firma nedavno pustila u prodaju, piše Guardian.
Iz cijelog svijeta stižu osude zbog bezobzirnog iskorištavanja kulture Aboridžina i to tako da se dio njihove baštine prodaje kao besmisleni statusni simbol.
Konkretno, ovaj proizvod od drva i smole košta 1930 dolara u Chanelovoj proljeće-ljeto kolekciji, izlistan pod kategorijom "drugi dodaci". Pozornost na ovaj ultra skupi i zapravo beskorisni predmet, koji su u njegovoj originalnoj, pred-chanelovskoj namjeri Aboridžini koristili za lov, je skrenuo američki umjetnik Jeffree Star koji ima prilično velik broj pratitelja na društvenim mrežama.
- Baš se zabavljam sa svojim novim Chanelovim bumerangom - napisa...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....