OTVARA SE 2029.

Projekt od sedam milijardi eura: Gradi se najduži cestovno-željeznički tunel ispod mora

Fehmarn Belt Fixed Link bit će dugačak 18 kilometara i spuštat će se do 40 metara ispod Baltičkog mora

Pripreme za gradnju tunela Fehmarn Belt Fixed Link

 Gregor Fischer/DPA/dpa Picture-Alliance via AFP
Fehmarn Belt Fixed Link bit će dugačak 18 kilometara i spuštat će se do 40 metara ispod Baltičkog mora

Počela je izgradnja najdužeg podvodnog cestovno-željezničkog tunela na svijetu, koji će povezivati Dansku i Njemačku. Tunel punog imena Fehmarn Belt Fixed Link bit će dugačak 18 kilometara i spuštat će se do 40 metara ispod Baltičkog mora. Iako Fehmarn Belt neće biti najduži podvodni tunel na svijetu (najduži je tunel ispod La Manchea dug 50 kilometara), bit će najduži "potopljeni" tunel.

Za razliku od tunela ispod La Manchea koji je napravljen korištenjem strojeva za bušenje, Fehmarnbwelt će se graditi uranjanjem unaprijed izgrađenih dijelova. Izgradnja tunela Fehmarn Belt počela je nakon što je dovršena privremena luka na danskoj strani. U njoj će se nalaziti tvornica koja bi trebala izgraditi 89 masivnih betonskih dijelova koji će činiti tunel. Očekuje se da će prva od...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
04. prosinac 2025 23:43