Samo osam mjeseci trajala je Ryanairova shema lojalnosti, prije nego što ju je kompanija odlučila ukinuti, i to ne zato što nije bila uspješna, već upravo suprotno - zato što je previše putnika u vrlo kratkom roku iskoristilo previše pogodnosti pa je kompanija zaključila da im je program u financijskom smislu neodrživ.
Kompanija je, naime, u veljači ove godine kupcima počela nuditi da se učlane u njihov program lojalnosti Prime, po cijeni od 79 eura, što im je osiguravalo mogućnost da dobiju rani pristup sniženim kartama i besplatnu rezervaciju sjedala, a program je bio ograničen na 250 tisuća putnika, što je brojka koja u konačnici nije postignuta, jer je tvrtka taj koncept odlučila eliminirati.
Ne opravdava trud i vrijeme
Prema podacima koje je dao sam Ryanair, u program pogodnosti dosad je ušlo 55 tisuća članova, zahvaljujući čemu je tvrtka na ime članarina uprihodila 4,4 milijuna eura, no kako su članovi, tvrde, iskoristili pogodnosti u ukupnoj vrijednosti preko šest milijuna eura, program je operatera u konačnici koštao više nego što im je donio zarade te su ga proglasili neodrživim.
"Takva razina prihoda od članarine ne opravdava vrijeme i trud uložen u realizaciju te sheme", kazao je Dara Brady, šef Ryanairova marketinga, dodavši kako će svi oni koji su se dosad učlanili u shemu moći iskoristiti sva prava koja im pripadaju, ali da više neće primati nove članove.
I drugi nude slične sheme
Prema pisanju Financial Timesa, ovo je bio prvi put da se kompanija odlučila ponuditi program pogodnosti, iako brojni drugi low-budget aviooperateri imaju slične sheme - recimo, Wizz Air ima flat cijenu od 449 eura za neograničen broj letova godišnje na određenim relacijama, kao i EasyJet, koji putnicima nudi fleksibilnije uvjete mijenjanja datuma letova, kao i mogućnost bržeg ukrcaja za 259 britanskih funti godišnje.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....