Smrt kraljice Elizabete II. mogla bi značiti i da će 600 njezinih omiljenih brendova izgubiti ‘kraljevski pečat‘. Ne odobri li ih novi kralj, u roku od dvije godine morat će ga ukloniti.
Čajevi Fortnum and Mason, baloneri Burberry, čokolada Cadbury pa čak i metle i pseća hrana nalaze se među proizvodima koji riskiraju da izgube svoj kraljevski prestiž.
Iznad svega, pečat je znak kvalitete. Oni koji na njega imaju pravo mogu otisnuti kraljevski grb na svoje proizvode, pakiranja, staviti ga u oglase, radne prostore i na vozila.
Iako je to teško izmjeriti, nekima sigurno kraljevsko odobrenje povećava prodaju.
Ako ne dobiju odobrenje novog kralja Karla III., koji je, pak, dosad imao svojih 150 brendova s prinčevskim odobrenjem, u roku od dvije godine morat će ukloniti oznaku...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....