AMERIČKI IZBORI

SMS kao glavno izborno oružje: Društvene mreže im zabranile reklame pa poslali 2,1 mlrd. poruka!

Twitter je zabranio političko oglašavanje, a Facebook u tjednu uoči izbora te nakon njih
 Sopa Images/Ddp Usa/Profimedia
Twitter je zabranio političko oglašavanje, a Facebook u tjednu uoči izbora te nakon njih

OPOMENA! Niste platili svoju članarinu TRI MJESECA. Do izbora je ostalo još samo 48 dana. Predsjednik Trump i vaša stranka vas trebaju. PODUZMITE NEŠTO!, piše u jednoj od dvije milijarde poruka koje su Amerikanci, neovisno o svojoj političkoj preferenciji, primili posljednjih tjedana.

Pandemija koronavirusa, koja je birače utjerala u kuće, i promjena poslovanja vodećih platformi društvenih mreža u jeku predsjedničke kampanje, ove su godine promijenila pravila igre te su motivirala oba stožera da do svojih simpatizera dođu putem automatskih poruka na mobitelu. Zašto? Istraživanje tržišta koje je provela kompanija Mobilesquared zaključilo je da su poruke, zapravo, najefikasniji oblik komunikacije jer se čak 90 posto njih pročita u prvih 15 minuta od slanja.

Legalno, ali...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
27. prosinac 2025 21:16