VRELA ‘AFERA‘

Starbucksova aplikacija izludila potrošače, sve je završilo na sudu: ‘Stalno moram dodatno trošiti!‘

Aplikacija, tvrdi se, ne dopušta manje uplate od deset dolara, niti personalizirano davanje napojnica

Ilustracija

 Riccardo Milani/Afp/Profimedia/Riccardo Milani/afp/profimedia
Aplikacija, tvrdi se, ne dopušta manje uplate od deset dolara, niti personalizirano davanje napojnica

Koalicija potrošača Washingtona krenula je na popularni lanac Starbucks: optužili su ih da putem mobilne aplikacije potrošače uvlače u krug trošenja iz kojeg se praktički nemoguće izvući na način da u cijelosti potroše svoj novac, a krajem prošle godine prijavu su predali i washingtonskom državnom odvjetniku od kojeg očekuju da uskoro počne proces protiv ove međunarodne kompanije.

Iz njihove pritužbe proizlazi da potrošači koji koriste Starbucksovu aplikaciju na nju mogu uplatiti minimum od deset dolara, no aplikacija je namještena na način da kod uplate automatski nudi uplatu od 25 dolara, a potom lažno prikazuje da je minimalna uplata 15 dolara.

Da bi potrošač saznao kako ipak može uplatiti i manju svotu od toga, aplikaciju mora skrolati unazad - dakle prema gore ...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
05. prosinac 2025 10:38