Europski supermarketi i diskonteri dobivaju (ne)očekivanu konkurenciju. Više europskih medija piše da kineski Temu u više članica EU, pa i Švicarskoj, priprema logistiku za prodaju namirnica i drugih artikala koje potrošači obično kupuju u velikim trgovinama poput Spara, Lidla, Kauflanda, Konzuma… Iako informacija da će Temu kao digitalna platforma - koja je pažnju europskih potrošača privukla prodajom jeftine odjeće i obuće, dekorativnih detalja, naprava, alata… (s naglaskom na jeftinome) - krenuti na tržište hrane zvuči pomalo neobično, međutim, nakon inflacije koja je poharala europska tržišta, nije čudno da su trgovci i organizacije za zaštitu prava potrošača počeli paničariti i zgražavati se nad samom idejom da će se na Temuu masovnije prodavati jeftiniji (!) prehrambeni proizvodi....
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....