DRUŠTVENA TELEVIZIJA

Twitter povećava gledanost emisija čak 50 puta

Televizije će uskoro točno znati koliko imaju koristi od gledatelja koji tvitaju dok gledaju njihov program. Vodeća svjetska agencija za istraživanje tržišta Nielsen, od ponedjeljka objavljuje mjerenja za društvenu televiziju: Twitter TV rejtinge. “Nielsenovi Twitter Tv rejtinzi ne mjere samo broj ljudi koji tvitaju o onome što gledaju, već puno širu publiku koja vidi njihove tviteve.” objavila je ta agencija “Početna analiza Nielsenovih Twitter TV rejtinga otkriva da je televizijska publika na Twitteru za mjerenu emisiju 50 puta veća od broja ljudi koji tvitaju o emisiji” Što hoće reći da Twitter ima čarobnu moć za povećanje dosega ili jednostavnije: dok nešto ide na televiziji 2000 ljudi na Twitteru komentiraju, zafrkavaju, hejtaju ili oduševljeno hvale to što gledaju, a 100.000 l...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
08. prosinac 2025 15:39