Prvi moderni, brzi vlakovi na zamišljenom baltičkom željezničkom pravcu koji prijestolnice Estonije, Latvije i Litve povezuje s Poljskom trebali su prometovati iduće godine, no od toga neće biti ništa, konstatira agencija Associated Press (AP) u analizi spomenutog projekta koji se financira novcem Europske unije.
- Izgradnja Rail Baltice, nove željezničke pruge, ukupne duljine 870 kilometara od Tallinna u Estoniji do Kaunasa u Litvi i dalje do poljske granice, započela je 2019., ali je poremećena kašnjenjima i sporovima između baltičkih vlada o usmjeravanju vlakova. Pothvat kasni najmanje pet godina jer su prvi panbaltički putnički i teretni vlakovi trebali voziti novim tračnicama 2025. - navodi AP, skrećući pozornost na nedavnu izjavu Vladimira Sveta, estonskog minist...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....