NEĆE PRIJE 2030.

Zapeo panbaltički megaprojekt, trošak narastao na čak 19 milijardi eura, a neki za sve krive - Ruse

Prvotni budžet željeznice iznosio je 3,9 milijardi dolara a novi izračun je 19 milijardi dolara.

Prijestolnica Latvije Riga trebala bi izgradnjom Rail Baltice dobiti izravnu željezničku vezu s Talinnom i Vilniusom.

 Nicolas Economou/Nurphoto Via Afp
Prvotni budžet željeznice iznosio je 3,9 milijardi dolara a novi izračun je 19 milijardi dolara.

Prvi moderni, brzi vlakovi na zamišljenom baltičkom željezničkom pravcu koji prijestolnice Estonije, Latvije i Litve povezuje s Poljskom trebali su prometovati iduće godine, no od toga neće biti ništa, konstatira agencija Associated Press (AP) u analizi spomenutog projekta koji se financira novcem Europske unije.

- Izgradnja Rail Baltice, nove željezničke pruge, ukupne duljine 870 kilometara od Tallinna u Estoniji do Kaunasa u Litvi i dalje do poljske granice, započela je 2019., ali je poremećena kašnjenjima i sporovima između baltičkih vlada o usmjeravanju vlakova. Pothvat kasni najmanje pet godina jer su prvi panbaltički putnički i teretni vlakovi trebali voziti novim tračnicama 2025. - navodi AP, skrećući pozornost na nedavnu izjavu Vladimira Sveta, estonskog minist...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
05. prosinac 2025 18:12