Libanonci su odabrali nekonvencionalni put u pokušaju da privuku turiste u zemlju u koju dolaze tek najhrabriji: od sad pa nadalje, njihov turistički slogan glasit će "volim te u tvojem ludilu", što je stih iz pjesme megapopularne libanonske pjevačice Fairuze, izdane prije izbijanja libanonskog građanskog rata 1975. godine.
Iako je odabir neobičnog slogana već izazvao negativne reakcije javnosti, čini se da je istovremeno ispunio svoju svrhu jer o novom pristupu u turističkoj promociji Libanona izvještavaju praktično svi svjetski mediji, i to nakon što je slogan na press konferenciji u četvrtak predstavio libanonski ministar turizma Walid Nassar.
Izradila ga je marketinška agencija TBWA sa sjedištem u Dubaiju, a njezin kreativni direktor Walid Kanan rekao je kako je odabir...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....