UDJELI MAĐARSKE TVRTKE U INI

TKO IMA NOVCA ZA MOL I ŠTO ĆE NA SVE REĆI BRUXELLES? Rusi, Eni, OMV ili mi...

U konačnici, odnose Hrvatske te Mađarske i MOL-a neće razriješiti ni premijeri ni državna pravosuđa, nego činjenica da se naftne derivate ne isplati transportirati više od 200 kilometara od rafinerije
 Ranko Šuvar/CROPIX
U konačnici, odnose Hrvatske te Mađarske i MOL-a neće razriješiti ni premijeri ni državna pravosuđa, nego činjenica da se naftne derivate ne isplati transportirati više od 200 kilometara od rafinerije

Je li nalog mađarske Vlade premijera Viktora Orbana naftnoj kompaniji Mol da “pripremi nužne korake za prodaju svoga vlasničkog udjela od 49,1 posto u hrvatskoj Ini” običan blef? Ako bi Mađari gotovo polovicu hrvatske nacionalne naftne kompanije doista krenuli prodavati, tko bi mogao biti kupac i koliko bi oni za svoj kapital mogli dobiti novca? Naposljetku, može li MOL uopće poslovno opstati bez Ine i Hrvatske...?

Sve su to pitanja koja se otvaraju nakon što je hrvatsko pravosuđe raspisalo europski uhidbeni nalog za MOL-ova predsjednika Zsolta Hernadija i nakon što su započeli pregovori hrvatske Vlade i MOL-a o sklapanju novoga međudioničarskog ugovora o upravljanju Inom. Za Hrvatsku su ta pitanja izuzetno važna jer Ina, u bilo čijem vlasništvu, ima za Hrvatsku strateško zn...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
06. prosinac 2025 23:14