UMJETNA NEINTELIGENCIJA

Autobusni kolodvor reklamira se na Fejsu, rezultat je urnebesan: ‘Kupitis autobus, brozo, knline kupovine...‘

Oglas AKZ-a predmet je sprdnje na mrežama, kreiran je pomoću AI, a gotovo je nevjerojatno da nitko nije provjerio jel točan

Reklama Autobusnog kolodvora za društvene mreže

 /Facebook/cropix
Oglas AKZ-a predmet je sprdnje na mrežama, kreiran je pomoću AI, a gotovo je nevjerojatno da nitko nije provjerio jel točan

Kao da Autobusni kolodvor u Zagrebu nema dovoljno problema, zbog čestih pritužbi na sigurnost i čistoću, sad su pod ‘paljbom‘ korisnika i zbog jedne- reklame.

Čini se da je marketinški tim AKZ-a potpuno promašio s oglašavanjem na Facebooku jer su za to odlučili angažirati umjetnu inteligenciju, a rezultat je ispao krajnje neozbiljan jer osim što oglas ima grafičke defekte također sadrži i netočne informacije.

image

Oglas Autobusnog kolodvora u Zagrebu

/Facebook/akz

Na oglasu koji je Facebookov alat za detekciju umjetne inteligencije označio kao sadržaj stvoren pomoću UI nalazi se niz jezičnih novotvorevina poput "kupitisa autobusa" i "brozo knline kupovine" te nelogičnosti ...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
02. prosinac 2025 15:04