Studija izvedivosti i opravdanosti gradnje sjeverne obilaznice, odnosno sjeverne tangente, prstena i tunela kroz Sljeme, čija bi gradnja trajala deset godina i stajala oko 1,1 milijardu eura, danas je prvi put javno prezentirana na Tribinama grada Zagreba.
Projekt gradnje najskuplje ceste u Hrvatskoj, tunela kroz Medvednicu i prstena prezentirala je ekipa s Građevinskog i Arhitektonskog fakulteta te Instituta građevinarstva Hrvatske. Prema prezentiranim financijskim procjenama, izgradnja tunela i prstena stajala bi 837 milijuna eura, dok bi izgradnja sjeverne obilaznice koštala 327 milijuna eura, što je ukupno 1,1 milijarda eura.
- Bez velikih prometnih projekata ne može se riješiti prometno pitanje. Riječ je o prometnom iskoraku iz stanja u kojem se prometni problemi već desetlj...
Projekt gradnje najskuplje ceste u Hrvatskoj, tunela kroz Medvednicu i prstena prezentirala je ekipa s Građevinskog i Arhitektonskog fakulteta te Instituta građevinarstva Hrvatske. Prema prezentiranim financijskim procjenama, izgradnja tunela i prstena stajala bi 837 milijuna eura, dok bi izgradnja sjeverne obilaznice koštala 327 milijuna eura, što je ukupno 1,1 milijarda eura.
- Bez velikih prometnih projekata ne može se riješiti prometno pitanje. Riječ je o prometnom iskoraku iz stanja u kojem se prometni problemi već desetlj...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....