TRAŽE BOLJE UVJETE

Dostavljači pripremaju veliki prosvjed, a sada se javili iz Wolta, evo što poručuju štajkašima: ‘Pokušavamo ih razumjeti ali...‘

Unaprijed se ispričavamo svima koji su eventualno pogođeni trenutačnim okolnostima, kažu u Wolt Hrvatska

Prosvjed počinje u četvrtak ispred Zagrebačkog Velesajma

 Damjan Tadic/Cropix
Unaprijed se ispričavamo svima koji su eventualno pogođeni trenutačnim okolnostima, kažu u Wolt Hrvatska

Dostavljači platforme za dostavu hrane Wolt za četvrtak su najavili prosvjed "zbog drastičnog pada prihoda, smanjenja i ukidanja bonusa, nepodnošljivih radnih uvjeta i sustavne prijetnje radnicima koji pokušavaju kolektivno djelovati".

"Od Wolta očekujemo ispunjenje kratkoročnih zahtjeva, prije svega povećanje cijene po dostavi, dok nam je dugoročni cilj promjena Zakona o radu, čime bi se omogućilo kolektivno pregovaranje i zaštita radnika u platformskom radu", poručio je Tomislav Kiš, glavni tajnik Novog sindikata, koji uz predstavnike stranih i domaćih dostavljača organizira prosvjed.

Okupljanje dostavljača predviđeno je za četvrtak od 10 do 11 sati na istočnoj strani Zagrebačkog velesajma, na parkiralištu Inine zgrade, nakon čega će u 11 sati, uz policijsku pratnju, krenuti u prosvjednu šetnju prema sjedištu Wolta u Kušlanovoj ulici.

‘Žao nam je...‘

Na najavljeni štrajk sada su reagirali i iz samog Wolta, evo što kažu:

- S pažnjom pratimo trenutačnu situaciju. Žao nam je što se jedna skupina partnera dostavljača odlučila na ovaj način izraziti svoju zabrinutost. Partneri dostavljači neizostavan su dio našeg poslovanja te nastojimo razumjeti njihove potrebe i kontinuirano unaprjeđivati način na koji surađujemo. Također je važno istaknuti da je, prema našem posljednjem istraživanju, većina partnera dostavljača zadovoljna suradnjom s Woltom, a sloboda rada i fleksibilnost – da rade kada i kako žele – ključni su razlozi zbog kojih dostavljači biraju našu platformu, poručuju iz kompanije.

Također dodaju da su pozvali predstavnike prosvjedujućih dostavljača na izravan dijalog, koji će se održati ovaj tjedan.

- Imamo otvorenu i čestu komunikaciju sa svim partnerima dostavljačima koji obavljaju poslove dostave koristeći Wolt platformu. Dok mnogi partneri dostavljaju putem svojih poslodavaca – tzv. agregatora, koji s njima redovito komuniciraju – mi također pružamo 24/7 podršku uživo i kanale pomoći unutar aplikacije, kako bi nas partneri mogli kontaktirati kad god im je potrebna pomoć, objašnjavaju.

Prate situaciju

Transparentnost nam je podjednako važna: Wolt svake godine objavljuje Izvješće o transparentnosti algoritama, koje jasnim jezikom objašnjava kako funkcioniraju naši sustavi usklađivanja, određivanja cijena zadataka i poticaja. Uz to, svaki partner dostavljač može koristiti naš neovisni, anonimni kanal SpeakUp za prijavu bilo kakve zabrinutosti, prijedloga ili pritužbe – bez straha od posljedica.

Wolt će nastaviti pomno pratiti situaciju i ostaje spreman uključiti se u bilo kojem trenutku u njezino rješavanje. Unaprijed se ispričavamo svima koji su eventualno pogođeni trenutačnim okolnostima, kažu u Wolt Hrvatska.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?

Komentari (4)

Ovaj komentar minimizirao je moderator na stranici

Nije do Wolta, nego do "agregatora". Ali kako su prije rekli Wolt ne želi direkno imati nadzor nad dostavljačima, nego traži "agregatore". Tako im je lakše raditi. To što "agregatori" pljačkaju ljude nema veze s njima.

Ovaj komentar minimizirao je moderator na stranici

naravno da ttaze bolje uvjete. Vozio sam wolt ravno tjedan dana, radis ko konjina a niš ne zaradis. Mogu mislit kak je njima

Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalima društva HANZA MEDIA d.o.o. dopušteno je samo registriranim korisnicima.
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu društva HANZA MEDIA d.o.o. te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona o elektroničkim medijima.
03. kolovoz 2025 09:42